Over ons

Mijn naam is Marc Tolsma. Nieuwe prikkels zoeken, reizen naar onbekende bestemmingen. De afgelopen jaren ben ik binnen de reiswereld zeer actief geweest als locatie marketeer, dronepiloot en videograaf.

Sinds 2016 zijn diverse reizen naar het Verenigd Koninkrijk, Ierland en IJsland in beeld gebracht en heb ik ervaring opgedaan met het filmen met drones, action camera’s en de statische camera. Sinds de Coronacrisis is de reisbranche een erg onzekere tak gebleken. Om deze reden heb ik gemeend om de bestaande kennis, certificering en creativiteit aan te bieden aan díe klant die zijn / haar bedrijf professioneel en met de beste techniek wil promoten middels een bedrijfsfilm. Met een goed onderbouwd en inhoudelijk Marketing-plan geef ik jou een gedegen persoonlijk advies.

Binnen mijn netwerk - vanuit mijn verleden als online marketeer en vanuit mijn eigen onderneming Travel4Reasons - heb ik een breed scala aan aanvullende diensten die mij en de klant helpen het gedegen marketingplan uit te voeren.

Achtergrond

Na een HBO-opleiding Commerciële economie, een externe NIMA opleiding Nima-B heb ik ruim 6 jaar gewerkt voor het bedrijf Traffic4U - inmiddels Reprise Digital NL van Mediabrands. Deze partij was één van de eerste bedrijven in Nederland gespecialiseerd in online marketing, specifieker in Search Engine Marketing (SEO) en Search Engine Advertising (SEA). De instap was bij 2 jaar - in de organisatiefase - en ik ben mijn droom achterna gegaan om vol te kiezen voor mijn reisorganisatie Travel4Reasons ná mijn 6de dienstjaar. Toen het bedrijf inmiddels de standaardisatiefase had bereikt.
Binnen Traffic4U ben ik effectief gestart als junior SEA consultant. Via de rol als teamleider naar intern opleider tot aan (inhoudelijk) manager van de afdeling SEA.

Travel4Reasons is sinds 2006 dé specialist in reizen naar de UK en Ierland. Met mijn organisatie was ik de eerste in Nederland met de voetbalreis naar Engeland, de musicalreis, de Beatles reis en de whisky reizen naar Schotland. Travel4Reasons heeft zich de laatste jaren altijd aangepast aan de veranderde vraag van de klant, steeds meer gericht op maatwerk en de ‘Experience’. Ondanks de door Corona noodgedwongen sabbatical, ben ik vol vertrouwen dat het concept overeind blijft tot ná de crisis. Tot die tijd en wellicht daarna, help ik met met alle plezier andere ondernemers in het verwezenlijken van hun droom!

Videomarketing

Videomarketing is de afgelopen jaren een van de belangrijkste onderdelen geworden binnen een marketingstrategie. Dit komt doordat de effectiviteit van een video groter is gebleken dan geschreven tekst in een blog of op een website. Uw dienst of product wordt tastbaar voor de klant en gaat hiermee ‘leven’; een goede video maakt enthousiast!

Locatie marketing

Veel bedrijven in bijvoorbeeld de toeristensector zetten zichzelf voorop binnen hun marketingstrategie. Het hotel of restaurant, de camping, de bootverhuurder. Maar soms is de regio of locatie waar ze gevestigd zijn, juist de trekker.

Binnen een bedrijfsvideo is de omgeving prachtig in beeld te brengen en kan in combinatie met een product- of instructievideo enorme meerwaarde hebben in de kennismaking of beleving van uw bedrijf.